Την Τρίτη 16/06/2026 πραγματοποιήθηκε η αποφοίτηση της Γ΄ τάξης του σχολείου μας σε κλίμα συγκίνησης και ενθουσιασμού. Παράλληλα αποχεραιτήσαμε τους αγαπημένους συναδέλφους που συνταξιοδοτούνται, τον κ. Νικητόπουλο Νίκο, υποδιευθυντή και καθηγητή μουσικής και τον καθηγητή φυσικής κ. Μανώλη Μαλιάκα.
Στιγμιότυπα από τη γιορτή αποφοίτησης εδώ
Μπορείτε να δείτε τις δράσεις του σχολείου μας για το 2025-2026 εδώ





