Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στην εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών & μαθητριών της Γ΄ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 16 Ιουνίου και ώρα 18:00 στην αίθουσα "Μίκης Θεοδωράκης" του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαίτερα.
Δείτε την πρόσκληση εδώ




