Η Αθλητικής Άνοιξη που διοργανώνει φέτος ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού δεν έχει μόνο αθλητικό χαρακτήρα, αλλά και έναν σημαντικό κοινωνικό στόχο. Με το σύνθημα «Δε φοβάμαι, δε φοβίζω», οι αγώνες στέλνουν ένα ισχυρό μήνυμα ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό. Μέσα από τον αθλητισμό, οι μαθητές μαθαίνουν να σέβονται ο ένας τον άλλον, να συνεργάζονται και να δημιουργούν ένα σχολικό περιβάλλον ασφάλειας και αποδοχής.
Το σχολείο μας συμμετείχε στη διοργάνωση και πέτυχε κορυφαίες διακρίσεις. Συγκεκριμένα:
Στο ποδόσφαιρο τα αγόρια κατέκτησαν την 1η θέση και χρυσό μετάλλιο!
Στο βόλεϊ τα κορίτσια κατέκτησαν τη 2η θέση και αργυρό μετάλλιο!
Στο μπάσκετ τα αγόρια κατέκτησαν την 1η θέση και χρυσό μετάλλιο!
Πολλά συγχαρητήρια για τις κορυφαίες διακρίσεις! Μας κάνετε περήφανους!
Δείτε στιγμιότυπα από τη δράση εδώ




